CET چیست؟ CET مخفف عبارت Coaching of Elementary Teachers است! شما با شرکت در این دوره ارزشمند می توانید به یک آموزگار خلاق ، اثر بخش و پیشرو تبدیل شوید! یکی از بهترین ویژگی های این دوره، آموزش فوق العاده حیطه های مختلفی ست که یک آموزگار دائما با آن مواجه است؛ شما می توانید سر فصل آموزش ها را در اینجا ببینید.

قسمت جذّاب ماجرا اینجاست، شما حین شرکت در دوره CET با انتخاب پایه مورد نظر خود به تمامی فایل های آن پایه + آپدیت های آن، دسترسی خواهید داشت! امّا این تمام ماجرا نیست… شما با تهیّه این دوره علاوه بر دسترسی به تمامی فایل های پایه انتخابی، می توانید به تمامی محصولات دانلودی سایت اعم از تمامی دوره های آموزشی، فایل های گیمیفیکیشن یا بازی وارسازی کلاس درس، فایل های تولید محتوا و… دسترسی ویژه و مادامالعمر داشته باشید!

برای شروع کوچینگ و دریافت هدیه اختصاصی هر پایه، یکی از پایه های زیر را انتخاب کنید!

گنجینه اول ابتدایی
گنجینه دوم ابتدایی
گنجینه سوم ابتدایی
گنجینه چهارم ابتدایی
گنجینه پنجم ابتدایی
گنجینه ششم ابتدایی
مینی دوره رایگان CET
Mini
رایگان امکان دسترسی به موارد زیر
دانلود ویدیو آموزشی آموزگار موفق
دسترسی کامل به فایل های رایگان سایت
دسترسی محدود به نمونه سوالات هر پایه
دانلود نمونه پاورپوینت آموزشی
دسترسی محدود به فایل های تولید محتوا
دریافت 2 فایل بازی وار سازی کلاس
دریافت 5 ایده زنگ هنر به همراه فایل های آن
دسترسی به فایل اجزا و عناصر پوشه کار
دریافت کد تخفیف برای شرکت در دوره CET
مشاوره برای انتخاب بهترین مسیر
دوره جامع CET
Extra
تومن 1.900 امکان دسترسی همیشگی به موارد زیر
شامل همه امکانات پلن رایگان
دریافت کیت ابزار مدیریت کلاس
دسترسی به تمامی دوره های آموزشی سایت
دانلود نمونه سوالات پایه مورد نظر
دانلود پاورپوینت های آموزشی پایه انتخابی
دسترسی به فایل های گیمیفیکیشن
دسترسی به فایل های اختلالات یادگیری
دسترسی به تمامی ابزار های تولید محتوا
دسترسی همیشگی به فایل ها
دریافت رایگان آپدیت های دوره ها و فایل ها
دریافت مشاوره و راهنمایی های تخصصی
و...
گنجینه اول ابتدایی
گنجینه دوم ابتدایی
گنجینه سوم ابتدایی
گنجینه چهارم ابتدایی
گنجینه پنجم ابتدایی
گنجینه ششم ابتدایی

محصولات سایت

ما هر روز در حال تولید محتوا و انتشار آن در سایت ابتدایی هستیم؛ محصولات ما به صورت دانلودی و فیزیکی برای آموزگاران و اولیای دانش آموزان پیش دبستانی، اول ابتدایی، دوم ابتدایی، سوم ابتدایی، چهارم ابتدایی، پنجم ابتدایی و ششم ابتدایی در دسترس هستند!

مطالب رایگان

در این صفحه سعی کرده ایم مطالب رایگان با کیفیت برای شما منتشر کنیم. شما می توانید در این بخش به کاربرگ های رایگان پایه های مختلف، داستان های کوتاه و آموزنده، قصه های صوتی کودکان، ترفند های تدریس و مدیریت کلاس و... دسترسی داشته باشید!

دوره های آموزشی

هر معلمی برای پیشرفت در حرفه خود باید همیشه در حال یادگیری باشد و از جدیدترین و بهترین روش تدریس ها در تدریس خود استفاده کند، بتواند در کمترین زمان تولید محتوای جذاب و حرفه ای داشته باشد و... ما در این مسیر تا حصول نتیجه در کنار شما هستیم!

گیمیفیکیشن

کلاس خود را گیمیفای کنید! بازی سانی یا بازی وار سازی کلاس درس نیازمند داشتن دانش و مهارت خاصی است. اما با به کارگیری فایل های ارائه شده در این دسته بندی به راحتی می توانید در کلاس درس هر نوع فعالیت و آموزشی را در قالب یک بازی به دانش آموزان ارائه کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا برای دانش آموزان نیازمند فایل ها و قالب های خاص خود است؛ ما برای تولید محتوا های خود عمدتا از این فایل ها استفاده کرده و در نتیجه محتوا های زیبا و جذابی را در کمترین زمان تولید می کنیم. هر کدام از عناوین این دسته بندی شامل صد ها فایل می باشد.